Masterclass Communicatie van innovatie

Masterclass Communicatie van innovatie

1.250,01

Studieaanbieder:

Type studie:

Studieduur:

Categorie:

Meer informatie

Om innovaties binnen een organisatie succesvol door te voeren, is een bepaalde vorm van communicatie van belang. Je gaat tijdens de Masterclass in op zowel interne als externe communicatie met partners en klanten. Je kijkt hoe communicatie bij innovatie – en de daarmee samengaande veranderingen – kan bijdragen aan meer betrokkenheid, acceptatie en de uiteindelijke adoptie van de innovatie. Je gaat aan de slag met een communicatieplan, de inzet van sociale en digitale communicatiemiddelen, framing en de 4 C’s: Customer experience, Conversaties voeren, Content en Collaboratie. Na afloop ontvang je een waardevol certificaat!

Daarom kies je voor Masterclass Communicatie van innovatie van het NTI:

  • Erkende onderwijsinstelling
  • Studeren in je eigen tempo
  • Inclusief praktijkbijeenkomst
  • Begeleiding door ervaren vakdocenten
  • Inclusief vakliteratuur

Recent bekeken opleidingen: